អង្រួនបេះដូងប្រជាជនឥណ្ឌូនេស៊ីរាប់លាននាក់
បណ្តុះបណ្តាលអ្នកច្នៃប្រឌិតវ័យក្មេងជាមួយកម្មវិធី Kick Andy។
ឱកាសសម្រាប់អ្នកច្នៃប្រឌិតវ័យក្មេង
រឿងភាគដំបូងរបស់ក្រុមហ៊ុន Bosch នៅក្នុងកម្មវិធី Kick Andy បានចាក់ផ្សាយនៅខែសីហា ឆ្នាំ ២០១៦ ហើយបន្ទាប់មក មានការប្រកួតលើកទីពីរ នៅខែតុលា ឆ្នាំ ២០១៧។ គម្រោងនេះបានផ្តល់គំនិតច្នៃប្រឌិត និងនវានុវត្តន៍ក្នុងចំណោមអ្នកច្នៃប្រឌិតវ័យក្មេង ដោយផ្តល់ឱ្យពួកគេនូវការយល់ដឹងអំពីការងាររបស់ក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យាមួយ។
ការច្នៃប្រឌិត ការលះបង់ និងផ្នត់គំនិតច្នៃប្រឌិត ជួយជំរុញការអភិវឌ្ឍន៍របស់ប្រទេសឥណ្ឌូនេស៊ី។ បច្ចេកវិទ្យាថ្មីៗរួមចំណែកដល់កំណើនសេដ្ឋកិច្ចខ្ពស់ជាងមុន និងសុខុមាលភាពប្រសើរជាងមុននៅទូទាំងប្រទេស។ ក្រុមហ៊ុន Bosch លើកទឹកចិត្តយ៉ាងសកម្ម និងស្វែងរកការជម្រុញទឹកចិត្តយុវជនឥណ្ឌូនេស៊ីឱ្យមានភាពប៉ិនប្រសប់ ហើយអភិវឌ្ឍអ្វីមួយដើម្បីសេចក្តីល្អនៃសង្គម។
សូមចូលរួមជាមួយអ្នកច្នៃប្រឌិតវ័យក្មេងក្នុងដំណើរកម្សាន្តទៅកាន់ប្រទេសអាឡឺម៉ង់។
១២ លាន
តើអ្នកដឹងទេ? មនុស្សចំនួន ១២ លាននាក់បានទស្សនាកម្មវិធី Kick Andy ដែលឧបត្ថម្ភដោយក្រុមហ៊ុន Bosch។
អនាគតអ្នកច្នៃប្រឌិតឥណ្ឌូនេស៊ី
អ្នកឈ្នះដំបូងគឺ Raafi និង Atin មកពី Pati, Central Java, បានធ្វើឱ្យទស្សនិកជនចាប់អារម្មណ៍ជាមួយនឹងសមាសធាតុផ្សំពីសំបកដំឡូងមី និងសរសៃដើមចេក។
អ្នកច្នៃប្រឌិតផ្សេងទៀត ដូចជា Kris មកពី Surabaya, East Java, បានបង្ហាញវិធីដើម្បីកាត់បន្ថយគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ដោយការអភិវឌ្ឍន៍មួកសុវត្ថិភាពប្រឆាំងនឹងភាពងងុយគេង។
នៅឆ្នាំ ២០១៧ ក្រុមនៃសាកលវិទ្យាល័យ Brawijaya បានឈ្នះការប្រកួតប្រជែងជាមួយនឹងការបង្កើត X-Factor របស់ពួកគេ ដែលជួយជំនះលើវ៉ាក់សាំងក្លែងក្លាយនៅឥណ្ឌូនេស៊ី។
សម្រាប់អ្នកឈ្នះទាំងនោះ ក្រុមហ៊ុន Bosch បានបើកទ្វាររបស់ខ្លួនដើម្បីផ្តល់ឱ្យពួកគេនូវការយល់ដឹងដំបូងដល់ក្រុមហ៊ុនពិភពលោក ដែលជំរុញដោយការច្នៃប្រឌិត។
ក្រុមហ៊ុន និងយុវជនទាំងនោះមានស្មារតី និងទឹកចិត្តដូចគ្នាដើម្បីជួយធ្វើឱ្យមានភាពខុសគ្នាដោយ វិជ្ជមាន ហើយកែលម្អជីវិតរបស់មនុស្សនៅជុំវិញពួកគេ។
សាលរូបភាព
សូមស្វែងយល់ពីអ្វីដែលអ្នកបង្កើតវ័យក្មេងទាំងនេះមានលក្ខណៈដូចគ្នាជាមួយក្រុមហ៊ុន Bosch។ ការច្នៃប្រឌិតតូចមួយអាចជួយធ្វើឱ្យមានភាពខុសគ្នានៅក្នុងសង្គម។
៨,១ លាន
តើអ្នកដឹងទេ? ក្រុមហ៊ុន Bosch ចំណាយថវិកាជាង ៨,១ ពាន់លានដុល្លារលើការស្រាវជ្រាវនិងអភិវឌ្ឍន៍តែក្នុងឆ្នាំទៅមិញប៉ុណ្ណោះ។
សហគមន៍បានសម្រេចចិត្តថា
អ្នកឈ្នះត្រូវបានកំណត់តាមវិធីនៃការប្រកួតលើបណ្តាញសង្គមហ្វេសប៊ុក។ សហគមន៍នៅទូទាំងប្រទេសមានឱកាសបោះឆ្នោតគាំទ្រគំនិតដែលពួកគេចូលចិត្តបំផុត។ អ្នកច្នៃប្រឌិតវ័យក្មេងម្នាក់ៗ បានបង្កើតវីដេអូខ្លីមួយដើម្បីបង្ហាញខ្លួន ហើយផ្សព្វផ្សាយឲ្យគេស្គាល់ពីការច្នៃប្រឌិតរបស់ពួកគេ។
យើងទន្ទឹងរងចាំមើលសមិទ្ធិផលជាច្រើនទៀតពីអ្នកច្នៃប្រឌិតវ័យក្មេងរបស់យើង។