រំលងទៅមាតិកាមេ
ក្រុមហ៊ុន Bosch នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា
ប្រវត្តិក្រុមហ៊ុន

ជំហានសកល ឆ្នាំ 1906–1925

ការិយាល័យលក់របស់ Bosch នៅទីក្រុងញូវយ៉ក ខ្ទង់ 1908.

ពិភពតារាសាស្ត្រដែលទើបរះឡើងរបស់ក្រុមហ៊ុនត្រូវបានបង្អាក់យ៉ាងដំណំដោយសង្គ្រាមលោកលើកទីមួយ ដែលបន្ទាប់ពីនោះ Bosch ត្រូវផ្លាស់ប្ដូរ និងជំរុញការច្នៃបង្កើតថ្មីដើម្បីដោះស្រាយនឹងផលប៉ះពាល់។

រូបគំនូរនៃត្រាអាសយដ្ឋានរបស់រោងចក្រ Bosch នៅទីក្រុងញូវយ៉ក ចុះនៅឆ្នាំ 1947។

ការចាប់ផ្ដើមនៅអាមេរិកដែល ឆ្លងកាត់មហាសាគរ

វាចាប់ផ្ដើមដំបូងបង្អស់ជាមួយនឹងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនៃប្រព័ន្ធបញ្ឆេះម៉ាញ៉េតូនៅលើទំព័រសារព័ត៌មានអាមេរិក ដែលបាននាំទៅរកការបញ្ជាទិញ បើគិតជាប្រាក់មួយលានដុល្លារ សម្រាប់ Bosch នៅឆ្នាំ 1906 ហើយកើនឡើងទ្វេដងក្នុងរយៈពេលមួយឆ្នាំ។ មុខជំនួញនៅអាមេរិកមានភាពជោគជ័យខ្លាំងណាស់ដែលជំរុញឱ្យ Bosch ចាប់ផ្ដើមផលិតផលិតផលល្បីរបស់ខ្លួននៅរោចក្រផ្ទាល់ខ្លួនក្នុងឆ្នាំ 1912 នៅស្ព្រីងហ្វីល រដ្ឋម៉ាសាឈូសេត។

ប្រព័ន្ធបញ្ឆេះម៉ាញ៉េតូរបស់ Bosch ទីបំផុតក៏បានមកដល់សហរដ្ឋអាមេរិកផងដែរ។ ដោយសារតែការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មពីឆ្នាំ 1906 នេះ ទើប Bosch ចាប់ផ្ដើមភាពជោគជ័យក្នុងដំណើរការពាណិជ្ជកម្ម។
ប្រព័ន្ធបញ្ឆេះម៉ាញ៉េតូរបស់ Bosch ទីបំផុតក៏បានមកដល់សហរដ្ឋអាមេរិកផងដែរ។ ដោយសារតែការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មពីឆ្នាំ 1906 នេះ ទើប Bosch ចាប់ផ្ដើមភាពជោគជ័យក្នុងដំណើរការពាណិជ្ជកម្ម។
ការិយាល័យលក់របស់ Bosch នៅទីក្រុងញូវយ៉ក ខ្ទង់ 1908. ក្រៅពីសាខាបច្ចុប្បន្ននៅឈីកាហ្គោ សារពីរទៀតត្រូវបានបង្កើតនៅសាន់ហ្វ្រាន់ស៊ីស្កូក្នុងឆ្នាំ 1909 និងដេត្រយឆ្នាំ 1910។
ការិយាល័យលក់របស់ Bosch នៅទីក្រុងញូវយ៉ក ខ្ទង់ 1908. ក្រៅពីសាខាបច្ចុប្បន្ននៅឈីកាហ្គោ សារពីរទៀតត្រូវបានបង្កើតនៅសាន់ហ្វ្រាន់ស៊ីស្កូក្នុងឆ្នាំ 1909 និងដេត្រយឆ្នាំ 1910។
/

88 ភាគរយ — លទ្ធផលនៃសកលភាវូបនីយកម្ម

ត្រឹមខ្ទង់ឆ្នាំ 1910 ក្រុមហ៊ុន Bosch មានតំណាងនៅគ្រប់ទ្វីបទាំងអស់។ នៅចក្រភពអង់គ្លេស រថយន្តច្រើនជាង 90 ភាគរយមានបំពាក់ប្រព័ន្ធបញ្ឆេះម៉ាញ៉េតូរបស់ Bosch។
ត្រឹមខ្ទង់ឆ្នាំ 1910 ក្រុមហ៊ុន Bosch មានតំណាងនៅគ្រប់ទ្វីបទាំងអស់។ នៅចក្រភពអង់គ្លេស រថយន្តច្រើនជាង 90 ភាគរយមានបំពាក់ប្រព័ន្ធបញ្ឆេះម៉ាញ៉េតូរបស់ Bosch។

ក្រៅពីសហរដ្ឋអាមេរិក Bosch ក៏បានចាប់ផ្ដើមសង្កេតមើលទីផ្សារផ្សេងទៀតជុំវិញពិភពលោកផងដែរ។ ជាមួយនឹងការិយាល័យលក់នៅអាហ្វ្រិកខាងត្បូងពីឆ្នាំ 1906 អូស្ត្រាលីពីឆ្នាំ 1907 អាហ្សង់ទីនពីឆ្នាំ 1908 ចិនពីឆ្នាំ 1909 និងជប៉ុនពីឆ្នាំ 1911 បណ្ដាញអ្នកតំណាង Bosch មាននៅគ្រប់ទ្វីបទាំងអស់។ នៅឆ្នាំ 1913 មុខជំនួញនៅក្រៅប្រទេសអាល្លឺម៉ង់បង្កើតនបានការលក់ 88 ភាគរយសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន។

ផលិតផលថ្មីៗ — គ្រឿងបំភ្លឺ ម៉ាស៊ីនភ្លើង និងម៉ាស៊ីនបញ្ឆេះ

នៅពេលរថយន្តក្លាយជាវត្ថុប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃ ហើយល្បឿនលឿនទាមទារសុវត្ថិភាពកាន់តែខ្ពស់ Bosch បានចាប់ផ្ដើមផលិតផលដែលសមស្របនៅឆ្នាំ 1913 និង 1914។ ក្រៅពី “គ្រឿងបំភ្លឺ Bosch” — ប្រព័ន្ធបំភ្លឺអគ្គិសនីដែលរួមមានភ្លើងហ្វារ ម៉ាស៊ីនភ្លើង និយតករ និងអាគុយសម្រាប់ជួយឱ្យការបើកបរនៅពេលយប់កាន់តែមានសុវត្ថិភាព ម៉ាស៊ីនបញ្ឆេះបានបន្ថែមលើភាពជឿទុកចិត្ត។

រថយន្តដែលជាកម្មសិទ្ធិរបស់អធិរាជ Tsar ចុងក្រោយរបស់រុស្ស៊ី Delaunay-Belleville មានប្រព័ន្ធបំភ្លឺ និងបញ្ឆេះ និងគ្រឿងបញ្ឆេះអគ្គិសនីផលិតដោយ Bosch។
រថយន្តដែលជាកម្មសិទ្ធិរបស់អធិរាជ Tsar ចុងក្រោយរបស់រុស្ស៊ី Delaunay-Belleville មានប្រព័ន្ធបំភ្លឺ និងបញ្ឆេះ និងគ្រឿងបញ្ឆេះអគ្គិសនីផលិតដោយ Bosch។
ប្រព័ន្ធបំភ្លឺរថយន្តរបស់ Bosch លើរថយន្ត Mercedes 10/25 HP ដែលមានម៉ាស៊ីនភ្លើង ភ្លើងហ្វារ និងនិយតករ (ខ្ទង់ 1913).
ប្រព័ន្ធបំភ្លឺរថយន្តរបស់ Bosch លើរថយន្ត Mercedes 10/25 HP ដែលមានម៉ាស៊ីនភ្លើង ភ្លើងហ្វារ និងនិយតករ (ខ្ទង់ 1913).
/
រូបគំនូរនៃទាហានអាល្លឺម៉ង់ក្នុងសង្គ្រាមលោកលើកទីមួយ។

មហន្តរាយ — សង្គ្រាមលោកលើកទីមួយ

បន្ទាប់ពីសង្គ្រាមផ្ទុះឡើងនៅឆ្នាំ 1914 ដើម្បីកាត់បន្ថយការលំបាកឱ្យនៅតិចបំផុត Bosch បានបង្កើតមន្ទីរពេទ្យនៅក្នុងសាលថ្មីមួយដែលដើមឡើយគម្រោងប្រើសម្រាប់ផលិតភ្លើងហ្វារ។
បន្ទាប់ពីសង្គ្រាមផ្ទុះឡើងនៅឆ្នាំ 1914 ដើម្បីកាត់បន្ថយការលំបាកឱ្យនៅតិចបំផុត Bosch បានបង្កើតមន្ទីរពេទ្យនៅក្នុងសាលថ្មីមួយដែលដើមឡើយគម្រោងប្រើសម្រាប់ផលិតភ្លើងហ្វារ។

ជាមួយការផ្ទុះឡើងនៃសង្គ្រាមលោកលើកទីមួយនៅឆ្នាំ 1914 ទីផ្សារបរទេសទាំងអស់បាត់សូន្យក្នុងពេលតែមួយប៉ប្រិចភ្នែក ការស្រាវជ្រាវ និងអភិវឌ្ឍត្រូវបានកាត់ផ្ដាច់ ហើយផលិតកម្មបែរទៅរកគ្រឿងបរិក្ខារ និងសព្វាវុធយោធា។ ជំនួសឱ្យគ្រឿងបញ្ឆេះម៉ាញ៉េតូ Bosch បានចាប់ផ្ដើមផលិតគ្រាប់បែកដៃ។ កម្លាំងពលកម្មប្រហែលពាក់កណ្ដាលត្រូវចូលបម្រើសេវាយោធា ហើយស្ត្រីបានចូលជំនួសដៃជើងវិញ។ ក្នុងកំណែនទាំងនេះ សហជីព 453 នាក់មិនអាចវិលត្រឡប់ពីសង្គ្រាមវិញបានទេ។

រូបសញ្ញា Bosch

គំនូសព្រាងនៃរូបសញ្ញាថ្មី (ឆ្នាំ 1918)

ពាណិជ្ជសញ្ញាថ្មីទូទាំងពិភពលោក

ការិយាល័យលក់និងពាណិជ្ជសញ្ញាមានភាពសមស្របក្នុងសង្គ្រាមលោកលើកទីមួយ។ទោះយ៉ាងណាក្ដីក្រុមហ៊ុនBoschដែលបានទិញផ្ដាច់នៅអាមេរិកបន្តប្រើប្រាស់ពាណិជ្ជសញ្ញាBoschដែលគេស្គាល់ច្រើនសម្រាប់ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។ដើម្បីជៀសវាងការភ័ន្តច្រឡំប្រធានអ្នកច្នៃបង្កើតថ្មីលោកGottlobHonoldបានរចនាពាណិជ្ជសញ្ញារូបយុថ្កាក្នុងរង្វង់ថ្មីមួយនៅឆ្នាំ1918ដែលបន្តផ្សារភ្ជាប់ជ្រៅជាមួយBoschមកទល់សព្វថ្ងៃ។

រូបថត៖គំនូសព្រាងនៃរូបសញ្ញាថ្មី(ឆ្នាំ1918)

ការចាប់ផ្ដើមថ្មី — ការតបតនឹងការប្រឆាំង

ក្រោយសង្គ្រាមបញ្ចប់នៅឆ្នាំ 1917 ក្រុមហ៊ុនមហាជនទទួលខុសត្រូវមានកម្រិត Robert Bosch AG បានប្រឈមនឹងបញ្ហាយ៉ាងច្រើន។ ការត្រឡប់ទៅទីផ្សារពិភពលោកត្រូវបានរំខានដោយកាប្រកួតប្រជែងកាន់តែច្រើនឡើង ហើយសិទ្ធិប៉ាតង់របស់ក្រុមហ៊ុនត្រូវបានដកហូត។ ប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុនមិនចុះចាញ់ឡើយ។ ទំនាក់ទំនងចាស់ៗបានតភ្ជាប់ឡើងវិញ ហើយទីផ្សារថ្មីបានបើកចំហ។ ទន្ទឹមនឹងនោះ ក្រុមហ៊ុនបានផ្ដោតទៅលើជំនាញស្នូលមួយ — ការចង់បានការច្នៃបង្កើតថ្មី

ការសាងសង់ និងការធ្វើតេស្តសាកល្បងបានដំណើរការពេញទំហឹងនៅរោងចក្រធុនស្រាល Feuerbach អំឡុងទសវត្សរ៍ឆ្នាំ 1920 ដើម្បីតាមទាន់ការចម្រើនលូតលាស់ផ្នែកបច្ចេកទេសដែលក្រុមហ៊ុនបានខកខានដោយសារសង្គ្រាម។
ការសាងសង់ និងការធ្វើតេស្តសាកល្បងបានដំណើរការពេញទំហឹងនៅរោងចក្រធុនស្រាល Feuerbach អំឡុងទសវត្សរ៍ឆ្នាំ 1920 ដើម្បីតាមទាន់ការចម្រើនលូតលាស់ផ្នែកបច្ចេកទេសដែលក្រុមហ៊ុនបានខកខានដោយសារសង្គ្រាម។
រួមជាមួយដៃគូស៊ុយអែតយូរឆ្នាំ លោក Fritz Egnell ក្រុមហ៊ុន Bosch បានកសាង AB Robo នៅស៊ុយអែតដើម្បីលក់ផលិតផល Bosch នៅស្កាឌីណាវ៉ាវីក្នុងឆ្នាំ 1921។
រួមជាមួយដៃគូស៊ុយអែតយូរឆ្នាំ លោក Fritz Egnell ក្រុមហ៊ុន Bosch បានកសាង AB Robo នៅស៊ុយអែតដើម្បីលក់ផលិតផល Bosch នៅស្កាឌីណាវ៉ាវីក្នុងឆ្នាំ 1921។
/

មុខងាររថយន្តថ្មី — ផ្លិតទឹក និងស៊ីផ្លេ

សកម្មភាពដែលបានបង្អាក់ដោយសង្គ្រាមឥឡូវបានណែនាំឡើងវិញ។ សុវត្ថិភាពលើផ្លូវដែលមានចរាចរមមាញឹកបានក្លាយជាកម្លាំងចលករសម្រាប់អ្នកស្រាវជ្រាវ និងអ្នកអភិវឌ្ឍនៅ Bosch។ ភ្លើងម៉ូតូ និងកង់ ស៊ីផ្លេ Bosch ផ្លិតទឹកកញ្ចក់មុខ និងគ្រឿងបញ្ឆេះដោយអាគុយត្រូវបានដាក់បន្ថែមទៅក្នុងកម្រងផលិតផលត្រឹមឆ្នាំ 1926។

ស្នាដៃរចនាដែលមានសោភ័ណឥតខ្ចោះពីនាយកដ្ឋានវិស្វកម្ម និងស៊ីផ្លេ Bosch ដែលឱ្យសញ្ញាជាសំឡេងបន្លឺខ្លាំង (ឆ្នាំ1921)
ស្នាដៃរចនាដែលមានសោភ័ណឥតខ្ចោះពីនាយកដ្ឋានវិស្វកម្ម និងស៊ីផ្លេ Bosch ដែលឱ្យសញ្ញាជាសំឡេងបន្លឺខ្លាំង (ឆ្នាំ1921)
បន្ទាប់ពីប្រព័ន្ធភ្លើងរបស់ Bosch បានជោគជ័យជាប់ក្នុងយានជំនិះហើយ នៅដើមទសវត្សរ៍ឆ្នាំ 1920 ក្រុមហ៊ុនបានបង្វែរការផ្ដោតទៅរកម៉ូតូ ដូចជាម៉ាស៊ីនម៉ាកឥណ្ឌានេះនៅឆ្នាំ 1921។
បន្ទាប់ពីប្រព័ន្ធភ្លើងរបស់ Bosch បានជោគជ័យជាប់ក្នុងយានជំនិះហើយ នៅដើមទសវត្សរ៍ឆ្នាំ 1920 ក្រុមហ៊ុនបានបង្វែរការផ្ដោតទៅរកម៉ូតូ ដូចជាម៉ាស៊ីនម៉ាកឥណ្ឌានេះនៅឆ្នាំ 1921។
ការមើលឃើញច្បាស់ពេលភ្លៀងជាការប្រុងប្រយ័ត្នជាមុនដ៏សំខាន់ក្នុងផ្នែកសុវត្ថិភាព។ Bosch បានយល់ពីរឿងនេះ ហើយបង្កើតផ្លិតទឹកកញ្ចក់ខាងមុខពីឆ្នាំ 1926 មក។
ការមើលឃើញច្បាស់ពេលភ្លៀងជាការប្រុងប្រយ័ត្នជាមុនដ៏សំខាន់ក្នុងផ្នែកសុវត្ថិភាព។ Bosch បានយល់ពីរឿងនេះ ហើយបង្កើតផ្លិតទឹកកញ្ចក់ខាងមុខពីឆ្នាំ 1926 មក។
/

Bosch Car Service

ចង្កៀងសេវា Bosch ក្លាយជារូបសញ្ញាពិសេសរបស់រោងជាង។

សេវាបម្រើអតិថិជនតាមបទដ្ឋានគ្រប់ពេលគ្រប់កន្លែង

បណ្ដាញរោងជាងឯករាជ្យសម្រាប់ការជួសជុលនិងដំឡើងដែលសុទ្ធតែអនុលោមតាមបទដ្ឋានតែមួយមិនមែនជារឿងថ្មីទេ។រឿងនេះមាននៅសហរដ្ឋអាមេរិកតាំងពីមុនសង្គ្រាមមកម្ល៉េះ។ក្នុងឆ្នាំ1921ក្រុមហ៊ុនBoschបានចាប់ដំណើរការយានដ្ឋាន“BoschCarService”នៅក្រៅអាល្លឺម៉ង់ដែលប្រែជាពេញនិយមយ៉ាងឆាប់រហ័សនាំឱ្យត្រឹមឆ្នាំ1930ប៉ុណ្ណោះក្រុមហ៊ុនមានរោងជាងចំនួន2,750ក្នុង70ប្រទេស។ រងជាងទាំងនេះ បានជួយផ្សព្វផ្សាយកេរ្តិ៍ឈ្មោះរបស់Boschនៅទូទាំងពិភពលោក។

រូបថត៖ចង្កៀងសេវាBoschក្លាយជារូបសញ្ញាពិសេសរបស់រោងជាង។

សង្វាក់ការងារតជាប់គ្នា — ខ្សែសង្វាក់ផលិតកម្ម

ការប្រកួតប្រជែងមើលឃើញកាន់តែច្បាស់ឡើងៗ ពេលគុណភាពដៃគូប្រកួតអាចប្រៀបធៀបជាមួយ Bosch បាន ហើយការផលិតបានឆាប់ជាង និងថោកជាង។ មូលហេតុមួយគឺដោយសារខ្សែសង្វាក់ផលិតកម្ម ដែល Bosch ក៏បានចាប់ផ្ដើមណែនាំជាជំហានៗចាប់ពីឆ្នាំ 1925 មក។ ការងារដែលធ្លាប់តែប្រើពេល 50 ថ្ងៃដើម្បីផលិតប្រព័ន្ធបញ្ឆេះម៉ាញ៉េតូទាំងមូលមួយ ខ្សែសង្វាក់ផលិតកម្មបានជួយបន្ថយមកត្រឹមប្រាំថ្ងៃប៉ុណ្ណោះ។

ផលិតកម្មភ្លើងហ្វារនៅ Bosch មុនមានខ្សែសង្វាក់ផលិតកម្ម (ឆ្នាំ 1925)។
ផលិតកម្មភ្លើងហ្វារនៅ Bosch មុនមានខ្សែសង្វាក់ផលិតកម្ម (ឆ្នាំ 1925)។
ផលិតកម្មភ្លើងហ្វារនៅ Bosch ក្រោយពេលប្ដូរទៅប្រើខ្សែសង្វាក់ផលិតកម្ម (ឆ្នាំ 1926)។
ផលិតកម្មភ្លើងហ្វារនៅ Bosch ក្រោយពេលប្ដូរទៅប្រើខ្សែសង្វាក់ផលិតកម្ម (ឆ្នាំ 1926)។
/